Prihlásiť sa možno na stránkach https://www.ccs.sk/pre-zakaznikov cez odkaz Vstup do portálu Carnet 4 alebo Vstup do portálu Carnet 3.5 pomocou prístupových údajov, ktoré zasielame na emailovú adresu uvedenú v objednávke ako e-mail kontaktnej osoby.
Ak sa prihlasujete do portálu Carnet 4, tak môžete využiť možnosť Zabudnuté heslo a nechať si vygenerovať nové heslo na e-mail oprávnenej osoby Vašej spoločnosti.
V prípade, že používate portal Carnet 3.5, tak je potrebné, aby oprávnená osoba Vašej spoločnosti poslala požiadavku o znovuzaslanie hesla na e-mail obchod@ccs.cz.
Z dôvodu bezpečnosti je nutné si toto heslo zmeniť.
Mapy spoločnosti Google nie sú používané z dôvodu zachovania bezpečnosti Vašich dát. Všetky dáta (napríklad RZ vozidla, údaje o polohe), pre ktorých zobrazenie je využitý produkt spoločnosti Google, sú odovzdaná takto tretej strane a zaobchádza sa s nimi podľa licenčných podmienok tretej strany, nie podľa podmienok dodávateľa služby.
Môže ísť o miesto bez GSM / GPRS alebo GPS signálu. Najprv si overte, či vozidlo nestojí pod strechou, v podzemných garážach alebo v ďalších miestach, kedy by mohol byť problém s príjmom signálu (husté lesy, miesta kde nie je signál mobilných sietí a pod.). Iba ak ste si istí, že vozidlo sa vyskytuje na mieste, kde je dosiahnutie signálu jednoduché (je priamy výhľad na oblohu a miesto je pokryté signálom GSM / GPRS), kontaktuje technickú podporu systému pre monitoring vozidiel CCS Carnet na telefónnej linke 266 108 108 alebo zašlite požiadavku o preverenie na e-mail support@ccs.cz.
Samozrejme, jednotka v takom prípade zbiera všetky dáta do pamäte a odošle ich ihneď po návrate na SR. Toto je už v cene za mesačnú službu. Je možné požiadať o dotaz na polohu, táto služba je spoplatnená podľa aktuálneho cenníka.
Áno, roaming je možné objednať na obchodnom oddelení CCS Carnet - obchod@ccs.cz. Táto služba je spoplatnená podľa aktuálneho cenníka.
Možné to samozrejme je, k jednotkám dodávame čítačky a čipy technológií Dallas a RFID. S ich pomocou sa vodiči môžu vo vozidlách jednoducho prihlásiť, systém je potom podľa čísla čipov identifikuje a priradí k danej jazde. V niektorých prípadoch je možné použiť aj karty alebo čipy, ktoré zákazník už používa, napríklad pre evidenciu prístupov a dochádzky.
Áno, toto je možné. Ak palivové karty CCS už využívate, stačí ich len spárovať s vozidlami ich zadaním do systému CCS Carnet v časti Nastavenia a v záložke Karty.
Systém počíta reálnu spotrebu vozidla podľa importovaných nákupov do CCS Carnet. Výpočet sa vykonáva dvoma spôsobmi. Prvou možnosťou je tankovanie vozidiel do plna - spotreba sa počíta medzi nákupmi, pretože za každým nákupom je vykonaná korekcia nádrže. Ďalšou možnosťou je počítať spotrebu z údajov zbernice vozidla (CAN / FMS) - tu sa prepočíta spotreba vždy na konci mesiaca, kedy systém započíta posledný údaj korekcia nádrže z vozidla.
Webtestem sa overuje správne zapojenie jednotky po inštalácii zariadenia do vozidla. Overuje sa jej dostupnosť, GPS signál, správne zapojenie doplnkov apod. Webtest vykonávajú autorizované servisy a technická podpora systému monitoringu vozidiel CCS Carnet.
Po inštalácii jednotky v autorizovanom servise obdržíte vyplnený inštalačný protokol. Ten zašlite oscanovaný na e-mailovú adresu technickej podpory CCS: zakaznicke@ccs.sk a pracovníci vozidlo zavedú do systému.
Obrátiť sa môžete na technickú podporu systému monitoringu vozidiel CCS Carnet alebo na niektorý z našich autorizovaných servisov uvedených na internetových stránkach https://www.ccs.sk/skolenie. Po nainštalovaní jednotky zašlite montážny protokol s informáciami o výmene a s novými údajmi o vozidle na technickú podporu CCS Carnet na emailovú adresu zakaznicke@ccs.sk.
Nutné to nie je, avšak odporúčame autorizované servisy využívať. Iba v autorizovanom servise dostanete záruku na vykonané inštalačné a servisné úkony. Pri jednotke poškodenej neodbornou montážou v neautorizovanom servise nemožno uznať opravu ako záručnú.
V takom prípade kontaktujte technickú podporu systému monitoringu vozidiel CCS Carnet na e-mailovej adrese zakaznicke@ccs.sk a uveďte Vaše zákaznícke číslo (alebo číslo rámcovej zmluvy), o aký automobil sa jedná a kde sa najčastejšie pohybuje. Potom Vás budú kontaktovať priamo technici CCS, aby sa s Vami dohovorili na detailoch inštalácie.
V takomto prípade vždy kontaktujte technickú podporu systému monitoringu vozidiel CCS Carnet. Naši pracovníci vykonajú diagnostiku jednotky, určia problém a jeho následné riešenie.
Súkromná jazda je citlivý údaj daného vodiča a nikto iný k takejto jazde nesmie mať prístup, bez jeho predchádzajúceho súhlasu. Je zobrazená len celková dĺžka súkromnej jazdy.
Jedná sa len o vozidlá pre ktoré sa nedá vyčítať hodnota tachometra z CAN / FMS zbernice. Rozdiel tachometra vo vozidle a v elektronickej knihe jázd je spôsobený odchýlkou, ktorá je daná presnosťou meradla vo vozidle a odchýlky vypočítanej vzdialenosti podľa GPS. Pre úpravu je možné v systéme využiť funkciu Korekcia tachometra. Maximálna odchýlka by však nemala presiahnuť 10%. Hodnota odchýlky v bežnej praxi je oveľa nižšia, než je táto hranica. Ak presahuje odchýlka túto hodnotu, je potrebné kontaktovať technickú podporu monitoringu vozidiel CCS Carnet na telefónnej linke 266 108 108. U väčšiny vozidiel je možné odčítať hodnotu meradla vo vozidle, tu potom nie je korekcia potrebná a údaje súhlasia. Takáto konfigurácia môže znamenať zvýšenie ceny inštalácie.
Posledná jazda je vždy označená ako nedefinitivna. Mohli by k nej prísť doplňujúce dáta a z toho dôvodu na nej nemožno robiť úpravy. Nie je totiž vopred zrejmé, či vozidlo neukončí jazdu na mieste bez signálu GSM / GPRS, napríklad v podzemnej garáži, kde nie je možné odoslať všetky dáta. Zmeny je možné zadať na jazdu predchádzajúcu alebo počkať, až sa pri vozidle načíta ďalšia jazda.
Po označení jázd, z ktorých chcete cestovný príkaz vytvárať, stlačte pravé tlačidlo myši a v kontextovom menu vyberte možnosť Cestovný príkaz. Vyberte, aký typ cestovného príkazu si prajete vytvoriť.
Skvelým pomocníkom Vám aj v tomto prípade môže byť samotná nápoveda systému pre monitoring vozidiel CCS Carnet, ktorú objavíte pod tlačidlom Pomocník, v pravom hornom rohu obrazovky systému.